Follow by Email

dinsdag 2 april 2013

Nesteldrang of voorjaarskriebels?

Wie de afgelopen maanden in ons huis is geweest, heeft al de nodige veranderingen kunnen zien. Dan heb ik het natuurlijk vooral over de babykamer, met een nieuw behangetje en gordijnen en een wieg. Plus de jongenskamer, met de twee grote bedden. De boekenkasten in de woonkamer, die verplaatst moesten worden omdat de box straks weer een plekje moet hebben.

Maar stiekem gebeurt er meer. Dat zit vooral achter deurtjes en in laatjes. Soms ook achter spiksplinternieuwe deurtjes, want om goed op te ruimen, is kastruimte wel erg handig gebleken. Onze relatie heeft de afgelopen tijd een heel aantal I.kea-handleidingen doorstaan;-).

Helaas remmen mijn buik en bekken de grootste acties behoorlijk af. Maar vandaag besloot ik om een goed voornemen ook echt in werking te gaan zetten. Ik ga gewoon één kastje per dag doen. Dan ben ik over 8 weken vast wel klaar met de opruim- en schoonmaakacties...


1 opmerking: