Follow by Email

zondag 12 mei 2013

Weer terug

Het is een poosje stil geweest op mijn blog. Dat had alles te maken met de vakantie. Twee weken geen nieuws van de Opvoedpoli, zo veel mogelijk rust en regelmaat in huis en uiteindelijk zelfs een paar dagen naar Limburg. En ik ben me vooral aan het voorbereiden op de komende weken.

Alles voor de baby is klaar. Het bed staat op klossen, alle spulletjes zijn schoon en de magische grens van 37 weken is voorbij. Vanaf nu mag ik thuis bevallen. De jongens waren allebei 5 dagen te laat, dus ik vrees dat ik nog een tijdje moet wachten tot Ukkie zich echt aandient. Wat zal ons huis dan opgeruimd en schoon zijn...

De jongens zijn ook weer toe aan het gewone ritme. Het ging heel goed in de vakantie, maar dat was vooral omdat ze zo vreselijk veel buiten hebben gespeeld. Binnen de vrede bewaren is een stuk lastiger. Met alle regen die voorspeld wordt, ben ik blij dat Tiuri dan rustig op school zit!

Gelukkig gingen we vanaf woensdag nog op vakantie met mijn familie. Altijd wel iemand die je aandacht geeft, dezelfde regels als thuis en voor Tiuri een grote stapel Duckjes en Asterixen. Er ging ook een hondje mee, zodat Piak af en toe lekker kon knuffelen en aaien. Picknicken in het bos, voetballen en gaan vissen met echte wormen (coole oom!), dat woog toch ruimschoots op tegen lang in de auto zitten. Hoewel ik geloof dat Piak onderweg plassen tegen een boom zo ongeveer het hoogtepunt van de vakantie vond...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen