Follow by Email

donderdag 18 juli 2013

Au!

Gisteren ging ik dus op speurtocht naar sandalen voor Piak. Ik heb een chronisch slaaptekort, het was warm, Piak was niet zo geduldig en gehoorzaam, er waren nergens sandalen en ik moest op tijd terug zijn om te voeden. Niet de beste ingrediënten voor gezellig winkelen.
Bij de B.ristol verkopen ze van alles (behalve sandalen in de goede maat). Ze hangen bijvoorbeeld ook sjaaltjes aan lange haken. Zo'n rijtje grote haken stak een eindje het gangpad in. Uiteraard geheel onopvallend en erg dun, maar wel van ijzer met een scherpe punt.
Ik ging achter Piak aan en raakte met mijn bovenarm zo'n haak. Geloof me, dat doet venijnig pijn! Resultaat: een gat in mijn nieuwe jurk en een bloederige streep op mijn arm. Van het personeel kreeg ik een pleister en excuses. Voor een vergoeding of klacht moest ik me maar bij het hoofdkantoor melden.

Gisteravond begon er een blauwe plek omheen te ontstaan; vandaag kleurt die langzaam donkerpaars. Ik vrees dat ik de komende twee weken nog plaatselijk een vertraagde versie van de regenboog zal krijgen. Het levert een bijzonder effect op:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten