Follow by Email

dinsdag 22 oktober 2013

Verse vis!

Vanmorgen ging Tiuri direct zélf aankleden toen hij uit bed kwam. Daarna ging hij naar beneden om zélf brood klaar te maken. Stond hij in de keuken op een stoel met een pot pasta en vijf boterhammen. 'Ik moet altijd goed eten als ik ga vissen mam!'

Mijn broer ging vandaag met Tiuri forellen vangen. Tiuri vindt dat helemaal geweldig. Hij kon gisteravond niet eens z'n pyjama aan en moest in mijn bed slapen, zo spannend was het. Ik stem dan genadig in met slapen-in-je-vieze-shirt en andere zaken die normaal verboden zijn. Dit is tenslotte een bijzondere belevenis!

Vanavond kwam er een stralend jongetje huis. Vier vissen gevangen! Hij mocht ook nog zelfgevangen vis blijven eten. En nu ligt er hier een dode forel in de koelkast.

Tiuri is helemaal gelukkig! (En wij ook!)

Hartelijk dank oom!

1 opmerking:

  1. Haha, fijn zo'n dode forel in je koelkast :-) Maar super dat hij een leuke dag gehad heeft.

    Mijn oudste wilde ook graag vissen, maar als je na twee minuten heel hard heen en weer gaat springen en tegen de vissen roept dat ze moeten bijten is het best lastig om iets te vangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen