Follow by Email

zondag 3 november 2013

Op de foto!

Al een tijdje was ik van plan om een mooie foto van de kinderen te maken. Ideaal kadootje voor oma's verjaardag. Maar óf Lavinia sliep, óf Lavinia huilde van moeheid, óf er was een jongetje niet thuis, óf ze waren niet in het juiste humeur voor een foto. Hoewel ik een foto overwoog van de werkelijkheid, leek dat me niet zo'n goed geschenk.

Zaterdag was het toch echt feest, dus zijn we samen aan de slag gegaan. Eerst Piak in bad en toen Tiuri samen met Lavinia in bad. Allemaal mooie kleren aan. Het goede doel uitgelegd en fiks wat motivatie gezaaid. Geheugenkaartje van de camera opgeruimd omdat hij vol zat. Plekje leeggeruimd om een neutrale achtergrond te hebben. Toen kon het echte werk beginnen.

'Zeg maar poep en pies! Vooral heel vaak en lang pies!' Dat was nog leuker dan gekke bekken trekken:-). Ondertussen hield ik een lawaaispeeltje boven de camera, in de hoop dat Lavinia de goede kant op ging kijken. 'Niet duwen en trekken, naar papa kijken!'

Het duurde even, maar uiteindelijk waren we best tevreden over het resultaat!







1 opmerking:

  1. Ik krijg er een beetje een zere nek van ( :-) ) , maar volgens mij is het een hele leuke foto geworden! Leuk om ze eens te zien (voor ons) en leuk voor oma straks aan de muur!

    BeantwoordenVerwijderen