Follow by Email

zaterdag 28 december 2013

Echt genieten!

Na en naast alle stress en zorgen, zijn er ook dingen waar ik echt van kan genieten.
Niet zozeer lichtpuntjes in het donker, gewoon echt momenten waarop ik blij in het 'nu' ben.
In min of meer willekeurige volgorde:

- Even met Lavinia naar m'n moeder die thuis is
- Voorpret met Piak die met al z'n knuffels uit logeren gaat
- Een nacht heel diep en lang slapen (alleen een paar voedingen)
- Piak weer ophalen!
- Tiuri's gezicht als hij z'n gespaarde centjes telt en daarmee zélf p.laymobil koopt
- Lavinia die zowaar kruimeltjes brood, hapjes ligapap, hapjes fruit en hapjes wortel eet
- Naar 'oude oma' met z'n allen en haar blije gezicht zien
- M'n kleinste nichtje zien en vasthouden
- Een nieuwe heerlijke dekbedhoes
- Slagroom met koffie krijgen van Rafox
- Even helemaal in m'n eentje naar de stad
- Met een waardebon likkebaardend door een boekwinkel schuifelen
- Kiezen of ik nu eerst 'Stikvallei', 'Tonio' of 'Het land' ga lezen
- West Wing kijken met Rafox, met véél C.J. Cregg in serie 5
- Tiuri die met glimoogjes het plot van de nieuwe Asterix aan mij verraadt

Ik voel me een gezegend mens!

5 opmerkingen:

  1. Mooie zegeningen.

    Al wist ik niet dat er nog steeds nieuwe Asterixen kwamen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, je verlicht mijn dag ook een beetje met dit zegeningen tellen. Hou het vast!
    Liefs, je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lijst!! En fijn dat er een mim-momentje bij zat :-)
    "slagroom met koffie" hihihi, dát is de goede volgorde!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, voor mij betekent dat: nog meer voorpret, veel C.J. in seizoen 5 ;-).

    BeantwoordenVerwijderen