Follow by Email

dinsdag 24 december 2013

Fijne feestdagen!

Vannacht had ik kiespijn. Telkens als ik wakker werd van de kinderen, kon ik daardoor niet in slaap komen. Gelukkig kon ik nog gauw bij de tandarts langs. Die zag geen gaatjes. Tot er een foto gemaakt werd. Toen adviseerde ze een aanvullende verzekering en een wortelkanaalbehandeling. Dat kon niet meer vandaag. Prettige feestdagen en een fijn 2014!

Vanmiddag waren de jongetjes zó verveeld en vervelend, dat ik met ze ging wandelen. Regenjassen, laarzen, plassen, ging prima. Na afloop hebben we letterlijk de laarsjes leeg gegoten, maar we waren er alledrie van opgeknapt.

Vanavond ben ik met Tiuri en Piak naar de kerstnachtdienst geweest. Het was niet zo druk, dus Piak kon languit op de bank bijna in slaap vallen. Ik moest hem naar de auto dragen, omdat hij te moe was om te lopen. Het was wel leuk, zei Piak, alleen een beetje laat!

Thuis zat Lavinia te wachten. Op de 8e voeding vandaag. Ze is begonnen met fruithapjes inslikken! Daar lijkt ze helaas nog buikpijn van te krijgen. Ze huilt en drinkt dan veel meer.
Morgen naar het ziekenhuis, naar mn moeder. Dat maakt alle andere sores relatief.

Kerstkaarten stuur ik niet hoor. Ik wens namelijk iederéén fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuw jaar!

1 opmerking:

  1. Ik wens jou en jullie ook fijne dagen maar vooral een heel goed nieuwjaar - met nieuwe verzekering, geen kiespijn meer en dat het op de een of andere manier met je moeder beter mag gaan...

    BeantwoordenVerwijderen