Follow by Email

dinsdag 10 december 2013

Rafox

Wie is toch die stille kracht die achter de schermen zo veel doet? Rafox heb ik tot nu toe niet genoemd in mijn blog, maar hij is er natuurlijk wél altijd. De papa, de burchtheer, mijn beminde echtgenoot.

Maar dit is mijn blog en niet het zijne. Al leest hij wel alles en kijkt hij desgewenst mee voor publicatie. Het idee van het blog was dat ik vertelde over Tiuri, zijn diagnose en hoe het verder gaat. Daarbij spelen ook mijn emoties en gedachten een rol. Die van Rafox zijn echter van hemzelf.

Inmiddels gaat het blog ook over allerlei andere dingen dan Tiuri en de bijbehorende sores. Het is vooral ook míjn verhaal. Rafox speelt daarbij wel zo'n grote rol in ons leven dat het gek zou zijn als ik hem géén plekje geef. Maar meestal zal hij achter zijn eigen scherm blijven.

Overigens heeft Rafox dezelfde bron qua naamgeving op Mimsemams als de andere nicknames, voor de kenners;-)!

4 opmerkingen:

  1. Eh... ben geen kenner geloof ik. Tipje van de sluier? Een boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. OOooooo ja. Lang leve google. Ik heb 'm gelezen, lang geleden. Maar dat geheugen he.

      Verwijderen
  2. moet ik toch Brief voor de koning en Geheimen van het Wilde Woud maar weer eens lezen :D

    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik heb het ook op google opgezocht. Begrijp ik meteen waar die naam Piak vandaan komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen