Follow by Email

dinsdag 11 februari 2014

Klantgericht en efficiënt

Van de toko die mijn uitkering verzorgt, kreeg ik een keurige brief. Digitaal drie keer en per post ook nog eens. Op een bepaalde dag had ik een telefonische afspraak van drie kwartier met een mevrouw. Ik moest niet alleen mijn sollicitaties, maar ook alle reacties en mijn cv bij de hand houden. Het was een erg belangrijke afspraak, want als ik niet bereikbaar was, kon dat gevolgen hebben voor mijn uitkering.

Het tijdstip kwam mij uiteraard geheel niet uit. Ik stuurde dus een vriendelijk verzoek of het mogelijk was om deze afspraak te verzetten. Na een herhalingsmailtje werd ik uiteindelijk teruggebeld door mevrouw. Nee hoor, verzetten was niet mogelijk, want dat is zo'n gedoe intern. Maar heus, het zou vast niet drie kwartier duren, want mijn dossier zag er keurig uit. 

Ik besloot de kinderen gewoon thuis te houden. Piak zat dus achter een dvd met een appeltje. Lavinia stopte ik in bed. Daar zat ik dan: telefoon vrij, documenten allemaal op een rijtje. Keurig te wachten.

Na een kwartier huilde Lavinia nog. Geen telefoon. Na een half uurtje huilde Lavinia nog, dus die mocht weer uit bed. Geen telefoon. Na drie kwartier was Piak behoorlijk chagrijnig. Lavinia was super chagrijnig. En ik vormde de overtreffende trap.

Na 50 minuten wachten belde een meneer. Mevrouw had gevraagd of hij even wilde bellen. Waren er bijzonderheden of had ik vragen? Nee? Mooi, dan wenste hij mij een fijne dag!


GRMPFT!


En deze toko heeft als motto: *** wil klantgericht en efficiënt werken en is dus continu bezig zijn dienstverlening te verbeteren. Nou, ik heb nog wel een puntje...

1 opmerking:

  1. Ik ben bang dat ik die toko ook via mijn zus ken. Heel erg triest word ik er van.

    BeantwoordenVerwijderen