Follow by Email

woensdag 9 juli 2014

De kinderarts, deel 3

Deze week is Lavinia weer bij de kinderarts en de diëtiste geweest. Zowaar, ze was 300 gram gegroeid!

Toch waren de kinderarts en de diëtiste niet tevreden. Lavinia eet namelijk nog steeds niet enthousiast en veel. Ze overwogen een opname in het ziekenhuis, om het voedingspatroon te doorbreken en haar te leren eten.

De afgelopen dagen heb ik hard gepuzzeld. Want ik vond het al fijn dat ze steeds meer gaat eten en gaat groeien. Bovendien ontwikkelt ze wel heel snel. We hebben nu eindelijk een beetje rust in huis en dat begint zich uit te betalen, is mijn gevoel.

Gelukkig mag ze nu stoppen met de nutridrink, als ze wel goed brood gaat eten. Dat vindt Lavinia veel lekkerder en dat scheelt me een hoop gezeur en geklieder.
Ze wil vooral graag mijn eten. Brood, koekjes, drinken, avondeten, wat mama heeft is aantrekkelijk.

Over twee weken moeten we terug. Dan moet Lavinia op de weegschaal en de meetlat. En ze moet minder borstvoeding en meer vast voedsel.
We doen dus hard ons best!

1 opmerking:

  1. Sterkte! Het is wat, zo'n minikindje ana het eten krijgen... Maar wel een goed teken dat ze zich ontwikkelt.

    BeantwoordenVerwijderen