Follow by Email

zondag 5 oktober 2014

Helaas...

Om te vieren dat ik weer melk mag, besloot ik een heerlijke monchoutaart te maken. Hij is perfect gelukt en smaakt geweldig. Maar toen gisteravond het eerste stuk in mijn buik zat, begon ik me beroerd te voelen. Een beetje misselijk, een te volle maag, echt niet prettig.

Vervolgens spoog Lavinia al haar sondevoeding uit rond middernacht. De overloop, de muren, de trap, zij en ik, alles zat onder. Misschien was het te veel, misschien liep de voeding te snel in, misschien had ze een virusje en voelden we ons allebei naar.

Vanmorgen voelde ik me gelukkig weer beter. Maar na een heerlijk stuk monchoutaart, was ik weer net zo beroerd als gisteravond. Inmiddels ben ik een heleboel keer naar de wc geweest en gaat het weer prima.

Toch denk ik dat het beter is als ik zoveel mogelijk melkproducten laat staan. Misschien dat langzaam opbouwen werkt, misschien houd ik net als Lavinia last van melk.
In ieder geval had ik opeens nog meer medelijden met ons kleine meisje!

Ps. De drie jongens eten zonder klagen de rest van de taart hoor!

1 opmerking: