Follow by Email

donderdag 2 oktober 2014

Op naar de 55!

Vandaag heb ik een heerlijke boterham met kaas gegeten. En gisteravond een reep melkchocolade met noten. Vol melk, lactose en calorieën!

Na bijna zestien maanden zijn we gestopt met de borstvoeding, Lavinia en ik. We hebben rustig afgebouwd hoor. Eergisteren wilde zij niet meer. Gisteravond wilde Lavinia nog wel, maar ik niet meer. En nu is de tijd van borstvoeding dus definitief voorbij...

Wie mij vijftien maanden geleden had verteld dat ik verdrietig zou zijn als ik stopte, had ik beslist voor gek verklaard. Maar het blijkt dus echt waar te zijn: borstvoeding is zes weken drama, drie maanden ploeteren en daarna wordt het steeds leuker.

Mijn grootste troost is dat Lavinia blijkbaar toch groot wordt, ondanks alles.
En ik ben zielsgelukkig dat ik nu alle lekkere dingen kan gaan eten en drinken die ik maandenlang heb gemist. Hopelijk krijg ik meer energie en wat meer kilo's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten