Follow by Email

donderdag 27 november 2014

't Is even genoeg geweest

Vandaag belde de kinderarts weer. Ze heeft overleg gehad met het Sophia en Lavinia komt nog niet in aanmerking voor het onderzoek daar. Eerst moet Den Haag dan darmbiopten nemen. Inclusief dagopname en narcose en op kweek zetten en wachten.

Lavinia is sinds ruim een week iedere dag aan het groeien. Dat varieert tussen de 10 en 35 gram per dag. En daarmee heeft ze mooi wél de 9 kilo gehaald.
Dat heeft ze al eerder gedaan en daarna viel ze prompt weer terug naar 8,5. Maar deze keer lijkt de positieve lijn stabieler. Er zitten ook geen dipjes meer in de lijn.

Ik blijf hopen dat de verkeerde voeding haar buikje zo ziek heeft gemaakt. Dat ze nu zo lang geen foute dingen heeft gekregen, dat ze eindelijk vanbinnen genezen is. De kinderarts zei dat dit inderdaad mogelijk is. We kunnen dit echter alleen bewijzen als we alle andere oorzaken uitsluiten.

Ik vind het zo zwaar om al die maanden niet te weten wat er aan de hand is met ons meiske. Ik wil niet dat ze allerlei narigheid moet ondergaan als het niet per se nodig is. Ik zie dat ze nu happy is en dat het goed gaat.

We hebben daarom tegen de kinderarts gezegd dat we nu even stoppen met onderzoeken. We gaan een maand lang kijken hoe ze het doet. Daarna kunnen we altijd nog opnieuw starten. Wel blijven we voorlopig sondevoeding geven.

Wat mij betreft gaan we sinterklaas en kerst en nieuwjaar vieren zonder ziekenhuissores. 't Is even genoeg geweest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten