Follow by Email

woensdag 12 november 2014

Wraps met wonderen

Vandaag kwam Zus eten. Das altijd erg gezellig. En zeg nou zelf, die kan ik toch moeilijk de geplande spruitjes voorzetten. Gezamenlijk besloten we tot wraps. Normaal gesproken recept voor drama: door-elkaar-eten met paprika en tomaat en saus.

Tiuri had een taaie week achter de rug, maar vandaag was er een vriendje komen spelen. Hij was voor zijn doen best happy. De afgelopen week moest ik hem letterlijk van de zolder plukken als het avondeten hem niet aanstond. (Bijna iedere dag dus.) En tot mijn opluchting ging hij gewoon zitten, ondanks zijn gemopper. Met stripboek, maar toch!

Bij het bidden vroeg ik ook of God een wonder wilde doen en wilde zorgen dat Tiuri het avondeten lekker zou vinden.
Na een paar aarzelende happen verklaarde Tiuri dat God inderdaad een wonder had gedaan! Het was lekker! En hij ging voor een tweede wrap.
Piak verkondigde blij dat God voor hem twéé wonderen had gedaan. Want nu vond hij tomaat én paprika lekker.

Zus en ik haastten ons om te zeggen dat God zo'n wonder natuurlijk niet voor één keertje doet. Nee, wij zijn zeer gelovig en de jongens lusten dit nu dus voor altijd:-)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten