Follow by Email

maandag 1 december 2014

Sinterklaasdroom

Vannacht om 3.30 huilde Piak ontroostbaar.
Ja, hij had gedroomd, knikte hij. En nee, hij ging er niks over zeggen, want het was veel te erg. Na een tijdje proberen kwam het er toch uit. Piaks grootste nachtmerrie was dat hij met pakjesavond niks kreeg van Sinterklaas.

Zucht. Nog een heleboel nachtjes tot pakjesavond...
Ik heb dus maar verteld dat ik met Sinterklaas een afspraak heb gemaakt. Want Sinterklaas geeft toch heel graag wat jij wilt hebben? Sinterklaas gaf toch zaterdagavond 13.000 strijkkralen in je schoen? Hij gaat ook heus kadootjes geven met pakjesavond.
Ik heb Sint verteld dat je een knikkerbaan wilt en legoblokjes. En dat gaat hij dan geven ook. Ze liggen namelijk al in de kast. 'En ik wil ook een linopolie,' snufte Piak gauw.
Nee, die gaat Sint niet geven. Die moet mama maar geven als je in het ziekenhuis bent, zei Sinterklaas.

Want hallo, dit kind is Sinterklaas zielsdankbaar, maar ik wil ook graag wat knuffels als beloning;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen